Öl övertangentbordet

Så hände det som aldrig händer mig, nämligen ett glas dricka, närmare bestämt öl, rakt över tangentbordet.
 
Fantastiskt lycklig över att det inte var jag utan Carlo som lyckades med detta igår. Idag la tangentbordet av och jag gör nu en backup på datorn ifall gegget kommer längre ner i datorn.
 
Har försökt ha en så lugn helg som möjligt vilket funkar sådär. Det första Carlo lärde sig på svenska var "Mamma, kooooom", inte helt utan anledning. Vi har bakat, kokat sylt och lagat mat i massor. Adriano har sedan Beata föddes blivit extremt babykär och så fort han ser några pussas på Tv säger han yeeew och säger att de ska göra en bebis. Han undrar nu även varför jag inte vill ha en bebis i magen jag med då han framför allt önskar sig en lillasyster. Hrm. Adri har även lagt fram namnförslag på vad framtida småsyskon kan heta; August eller Blomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0