Sverige-Portugal

Sällan sällan sitter jag vid en dator hemma och lattjar. Med 10min kvar till nästa tågbyte passar jag på att sprida min glädje över att få se Sverige möte Portugal 19 november på Friends Arena.
 
För övrigt har jag resestopp på mig själv från och med söndag kväll fram till 22 december, bortsett från fotbollen då. Resandet och familj och vänner i all ära men jag längtar alltid hem, och blir stressad så fort jag sätter min fot i lägenhet och räknar timmarna eller dagarna till jag har inplanerat nästa resa, när jag ska hinna städa, laga mat, handla, jobba, vika tvätten, baka pepparkakor och känna mig lugn med Adri.
 
Men, som sagt, detta gäller från och med söndag. Var hemma och vände i Härnösand nyss i ca 40 timmar och i helgen vankas SMÖF, Ölfestival i Söderbärke med Carlo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0