Trött

Den extrema tröttheten har kommit åter denna vecka efter ett drygt års frånvaro. Dagarna funkar kanon fram till jag hämtar Adri och andas ut, då jag nästan somnar ståendes fram till jag får räcka i säng. Varje eftermiddag i fem dagar nu..! Undrar vad jag gör annorlunda nu jämfört med tidigare men ser bara små skillnader. Kan det vara att jag inte promenerar en halvtimme per dag utan tar bilen? Eller är det en väl inarbetad sömnbrist under en längre tid som slagit igenom? Fattar kroppen att jag måste ha energi nästa vecka och istället försöker tvinga mig till vila nu?

Kaffe funkar inte längre. Två koppar extra på eftermiddagen ger noll komma noll effekt. Socker värdelöst. Kanske skulle 10 timmars sömn få effekt? Shopping, kanske ny servis till köket tar bort problemet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0