Snart semester!

Klockan är strax 02 och min hjärna har redan tagit semester. Stöka bort de sista grejjerna imorgon på jobbet och jag är en fri fågel i hela fem veckor. 39 fartfyllda dagar med massor av lek och Adriano. Usch vad jag vill ha tillbaka honom nu. Livet är tråkigt och tomt utan Adri, hellre lek än träning. Har lovat bort mig både här och där runt i Sverige i sommar flera gånger om med några dagars luft emellan. Skulle tippa på att bilen kommer rulla minst 500 mil i sommar. Av någon underlig anledning så är det besökstorka hos curlingSara här så vi kör Sverigeturné istället.
 
Den här gången har jag packat ner passet i förväg och tänker inte lämna det hemma när jag åker till Italien på lördag. Sista trippen för...sommaren blir det iallafall. Om några ynka veckor flyttar Carlo till Sverige och Härnösands Kommun kan briljera med ytterligare en nyinflyttad. Vem hade anat detta för fem månader sedan? Vad gör man inte för befolkningsökningen? Jo, åker till Italien och plockar hem det bästa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0