Spontan utgång

Vad är det som händer? Två fredagar på raken!
 
En kollega kom förbi mitt rum 16.47 idag och undrade om jag inte skulle gå hem snart. Hon skulle vidare på AfterWork och det tog inte många sekunder innan jag stängde ner, lämna bordet och alla papper som de var och följde med. Bara sådär liksom, sånt man kunde gjort helt obekymratutan att blinka som 22-åring. Kunde snabbt konstatera att jag inte behövde nödhämta Adri och inget annat bokat. Varför tveka. Det här med 100 vita dagar gäller nu officiellt utslaget på hela året. Kvällen resulterade i middag, lite vin, chokladkaka
 
och extremt trevligt för det mesta nytt sällskap. Bästa beslutet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0