Lugn, tack.

Simskola i eftermiddags. Ingen stress och vi kom ändå dit 1,5 minut innan lektionen började. Jag lär mig.
 
Slog på stort och betalade in mig och bytte om jag med, tänkte hinna med 20min simning under Adris lektion. Avkoppling och simning och inte riktigt min grej utan jag tävlar i princip varje längd, med andra eller mig själv. I bassängen fanns nu minst 10 nissar och damer som simmade runt sakta, sakta, sakta...Jag insåg snabbt att det inte blir roligt att bara korsa mellan dem i en obefintlig omkörningsfil, så jag gick till barnkisspoolen "plasken" istället. Varmt och gott! Där satt jag till kroppen skrumpnade och tittade till Adri då och då för att se vad han lär sig. Han är så söt när han glatt vinkar och vill göra mamma stolt.
 
Mamma är stolt men kanske mest för att jag inte slog mig ner på en stol vid poolen med Ipaden för att fortsätta jobba. Ut med det gamla, in med det nya lugnet.
 
 
Bild: Allehanda.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0