Årets bästa löppass!

16 dagar utan träning kan man både bli galen och småtjock av. Trotsade nackspärren idag men fyra omgångar med vetekudden och gav mig ut på min favvorunda som bjöd på isbana hela vägen. Icebugsen som är inne på tredje säsongen står sig ännu, helt otroligt. Fick ta i lite extra sista kilometern för att hamna under skamgränsen, dvs 6-tempo.
 
Kroppen sa emot till och från, både höfter och benhinnor. Inte konstigt alls med tanke på de senast 6 veckornas nästintill obefintliga träning. NU är det ändring på det och löpning varje dag denna vecka förutsatt att jag håller mig frisk.
 
10 km
59.46 min
Medelpuls 162
 
IVANHOE står på och jag bara njuter. Gudomligt. Brian Guilbert är alltid lika het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0