Tid att tänka

Det är mycket som händer nu och livet går i 120. Fullt på jobbet och proppfulla men extremt roliga eftermiddagar och helger. Fick barnvakt och tog en sen kvällsrunda trots att jag helst av allt bara ville gå och sova. Kom ut med reflexvästen och joggingskorna strax efter 21.30...!
 
Lätta 6km runt på belysta gator och tid att tänka igenom saker. Nu löste jag visserligen itne några världsproblem under min lilla halvtimme men lyckades iallafall lugna mina tankar något.
 
Imorrn väntar e sjukt rolig och intressant dag med möten heeela dagen och aktiviteter med Adri på det. Däckar jag inte typ sekunden efter vi kommer hem så är det ett under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0