Kolla efter ny kille

Adri är bara för söt. Kunde idag tillsammans med några andra ensamma mammor konstatera att alla våra grabbar önskar sig småsyskon, någon att leka med och ta hand om tydligen. Sund inställning. Antar att den hör till åldern och ev att massor av mina kompisar är gravida just nu.
 
Adriano tycker därför att jag ska hitta en "snygg kille" så jag kan få stor mage och få en bebis. Undrar även när jag ska gifta mig och han hjälper gärna till att leta upp denna kille. Ett annat alternativ är också att äta jättemycket mat för att min mage ska växa och producera en bebis. Som ni märker har jag inte riktigt varit tydlig i informationen men jag ger honom nåt år till i denna fina, naiva fantasivärld.
 
 
Adriano - 1 månad gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0