Bye bye New York

Äntligen helt till fullo avslutat kapitel: New York.
 
Tre månader efter den inställda maran har jag accepterat ca 25% kontant ersättning av resans pris från Springtime. Orkar inte kritisera och engagera mer, även om Springtimes beteende framför allt på plats i New York och de första veckorna efteråt har varit under all kritik. Blir aldrig mer ny löparresa till Portugal, iallafall inte med dem. Avundas orken hos alla besvikna resenärer som ännu kämpar för att få igenom kompensation genom Allmänna Reklamationsnämnden, ska bli intressant och se utfallet därifrån.
 
En otrolig lättnadoch skönt att denna tid är över. Nu är det egentligen tid att vara efterklok och fundera på vad jag lärt mig av detta men har svårt att se något positivt än. Kanske kommer om några år när jag fått mer distans till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0