Strålande jul

Idyllisk jul på många sätt i år. Julpyntning all-in hos mamma, kusinlek och mat i mängder. Har kämpat och kämpat och nog hoppat upp en klädstorlek senaste veckan. Har däckat samtidigt som Adriano på kvällarna och sovit ut alla dagar utom idag. Komma ner i varv är ingen konst när man får allt serverat, bokstavligen...

Alla glada och nöjda åker vi nu hem till älskade Härnösand. Adriano har fått en toppenide om att jag ska börja jobba på hans skola istället för att kunna vara tillsammans hela tiden. Börjar tro att han inte kan få nog av mammatid utan alltid vill ha mer. Snart är den tiden över sägs det så man får ju passa på, men jag håller mig till mitt jobb istället.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0