Kidsens vecka

Den här veckan bor Adris kompis Eddie hos oss och jag får prova på livet som tvåbarnsmamma. Bring them on, säger jag bara! Supermama Sari är på kurs och jag vi har lyxet att gulla och busa med hennes son. Kidsen är hur lätta som plättar och så otroligt synkade. Retsticks som bröder ibland men leker bra och hjälper varandra för det mesta. Dessutom lyssnar de på mig, iallafall när de inte gaddar ihop dig och tycker att sjunde "nu åker vi" gäller.
 
Vaknade natten till idag av att två små killar hade nattvandrat till min säng. Riktigt lyxigt, om du frågar mig. Jag nöjer mig dessutom med min 35 cm på kanten.
 
Imorse hade en slagen hjälte(Adri) avancerat ner på golvet och den andra(Eddie) låg och kramade mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullisar!!! Du är ju supermama Sarita!

2013-04-25 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0