Löpardag på Bosön

Fullspäckat schema hela dagen igår. Med hjälp av springtime hade jag 20min vila för lunch igår, i princip inte mer än så.

Förmiddag: långpass med team Stockholm marathon lett av Szalkai. Sprang för första gången i löpspåret till lidingöloppet och upptäckte att aborrbacken var förvånansvärt kort. Nu är ju det här med backar inte riktigt min grej så jag har faktiskt sjuk träningsvärk i benen idag. Med tjejmilen i benen kände jag mig INTE som en skuttande gasell uppför backen. Lunch och massage på ont baksida lår följt av föreläsning med LG Skoog och Ruben McRae.

Löpskolning med Markus Torgeby, Lisa blomme och Helge Skoog(...). Förra året i Portugal fick jag många tips på min dåliga hållning/fotnedsättning och den har tydligen inte blivit speciellt mkt bättre sen dess. Nåt att jobba på!

Föreläsningen med Torgeby som bott i en kåta i fyra år i Jämtland var guld. Den mannen fascinerar..!

Inför det avslutande gemensamma träningspasset var jag bra less på träning och blev glad när min skjuts kom. Hopp in och iväg till flygplatsen och hem.

Under tiden lärde sig min underbara son att cykla själv på två hjul. Adri är t o m coolare än Torgeby!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0