Långpass till Åsa

Min goda vän Åsa har tidigare lämnat önskemål om att få synas mer här på bloggen. So be it!

Med 7 veckor kvar till NYC marathon drog jag mig idag ut på veckans långpass. Sugen på en ny löprunda bestämde jag mig för att överraska Åsa & hennes hundbarn Gekko ute i buschen.

Strålande sol, vackra vyer, två överkörda grodor och 18,4 km asfalt senare var jag framme. Gekko skuttade av lycka när han såg mig (kanske den enda hund som faktiskt diggar mig) och Åsa à la mjukisar blev något förvånad.

Nu undrar ni säkert om jag även sprang hem men så sugen på att dra på mig skador är jag inte. Liftade därför hem med en 62årig kryckbunden man i en gammal Volvo.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hundbarnet sover sött i hallen nu, jobbigt att bli så glad :)

2012-09-16 @ 17:32:54
URL: http://Ronnlunds.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0