Knackeliback

Hen som flyttat in i lägenheten bredvid håller nu på att sätta upp tavlor och hyllor på väggarna. Gammtanten Sara tycker det är sisådär okej efter kl 22 att gå lös med hammaren. Bestämde mig för att så länge Adri sover och jag är vaken är det helt ok, en stund iaf.
 
Idag har pendlat mellan skitdag och skitbra eftermiddag med Adriano. Verkar som han känner på sig att min stubin är extra kort och har pysslat, dukat och tillsammans ätit en underbar middag. Underbar i den bemärkelse att även Adriano har ätit och att vi både glatt suttit vid bordet och pratat. Han väntade t o m på att jag ätit färdigt innan vi huggde in på daimtårtan. Älskade bästaste barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0