En vecka kvar till New York!

I knappt två år har vi planerat denna New Yorkresa. Vilka förväntningar...eller? Har tvingat mig att tänka på resan senaste tiden då jag inte gjort mycket annat än att jobba. Fick lite barnvakt idag och hann springa i 24 minuter, helt underbart. Nu visar klockan midnatt och jag lägger ner jobbet för idag, nu får det vara nog.
 
Imorrn bär jag ner resväskan så ska Adriano och jag börja packa i helgen. Kommer hålla mig borta från alla som hostar och nyser, här får ingen smitta föras över till mig minsann, eller Adri för den delen. Måtte allt detta gå vägen så vi kan njuta av att plåga oss igenom vackra 42195 metrar på andra sidan atlanten. Idag anmälde Cissi oss till Berlin marathon som går nästa höst, ska också bli grymt kul. Ingen rast och ingen ro för oss rastlösa folk!
 
Tips på allt som rör New York mottages varmt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0