Alla goda ting är tre

Alla goda ting är tre. Tre som i New York, Stockholm och Berlin. Inom loppet av 24 timmar har det blivit klart att jag ska springa dessa maror inom loppet av ett år. Älskar att vara frisk och hel i kroppen. Denna lagoma nivå av träning håller mig alldeles lagom frisk och pigg, precis som det ska va.
 
DET BLIR NEW YORK! På RIKT!
 
Inser att jag borde börja ladda kolhydrater, trappa ner och ladda med sömn. Toppa formen. Istället gör jag tvärt emot regelboken vad gäller alla punkter. Packade klart veckans försäljningar nu ikväll och lade allt i joggingvagnen. Drog ner till Coop i regnet och får 8min på mig att tänka. Tänka på att tack vare alla dessa kvällstimmar med jobb kan jag nu unna mig min drömresa, en vecka till New York och få plågas på det stora äpplets gator till amerikanarnas överdrivna hejarop. Jag kommer tacka och ta emot och ta åt mig som bara den - I can do it!
 
Start spreading the news...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0