Tågresa halva dagen

7 timmar tåg kanske låter mycket i en dels öron. Med över 40000 poäng från SJresor senaste året är detta rätt kort. Vid 10 timmar går gränsen för om Adri somnar på resan, vilket kan ställa till det. Adriano är i princip född på tåg och har inga problem alla med att underhålla både sig själv och andra. Idag räknar jag kallt med att vi, förlåt han, är vaken till vi kommer fram till Langdon Hills.

Skönt med några dagar att få vara ledig med Adri. Just kombinationen ledig och Adriano sammanfaller i princip bara på del av jul/ del av sommar och nån liten extravecka på våren resp på hösten. Usch så bortskämda vi är, men det är det positiva med att jag började jobba när han var 3 månader och har några månaders föräldraledighet kvar.

Denna vecka har det varit ovanligt mycket på jobbet MEN mycket roligt, gillar ju när det händer grejjer. Börjar förstå och sätta mig in i saker mer och mer. Allt ordnar sig till slut, om än med långa långa omvägar, vägspärrar och vägbulor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant. Har också tänkt börja jobba/plugga på 40% efter 3 månader. Känns väldigt både och då jag ändå vill amma. Men hoppas på att få till en bra lösning. Hur löste ni det hela? och hur kändes det där och då?

2012-11-30 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0