Första getingsticket

Vilken dag!

Detta har jag sagt i princip varje dag de senaste 9 dagarna. Kan vara för att jag har riktig semester och blivit hel igen när Adri är nära.

Min förhoppning med Adrianos nya garderober var främst att han, förutom att nu kunna, även skulle vilja klä på sig själv. Imorse gick han flitigt in, valde kläder och kom påklädd ut fem minuter senare. Kan tillägga att han valde en skjorta. Stolt mamma till min bortskämda fyraåring!




Just när vi som bäst pallade röda vinbär skrek Adriano till. Förstod inte vad som hänt förrän jag drog upp hans tröja och en geting kom ut. Stackarn hade blivit stucken på magen och var inte direkt överlycklig. Synden straffar sig själv tänker ni, men han tog sitt förnuft till fånga, torkade tårarna och åt några fler vinbär innan vi begav oss.



Just nu. Alldeldes lagom mycket ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0