Löpning i vinterlandet

Efterlängtad löpning som bara den. 15 dagar sedan sist och innan det var det en vecka. Vad jag saknar det, friheten! Skulle kunna varit ute hela dagen om det funkat! Tänk att kunna ha tid två, tre gånger i veckan att få ut agressioner och tankar inombords. Dags att snart infria mitt löfte till Cissi om att anlita barnvakt en gång i veckan för att komma under 4 timmar på maran i Berlin i höst.
 
Idag hade jag löpsällskap första halvan av passet och sprang dessutom förbi Julmarknaden på Murberget. Multi-tasking, kallas det tydligen.
 
Mina dubbade löparskor ICEBUGs gav mig otroligt nog lite skavsår som smäll på händerna för att jag inte tränat.
 
Distans: 11,2 km
Tempo: 6.24 min/km inkl några gåpauser.
Medelpuls 158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0