Spöken i Härnösand

Stackars lilla rädda barn gråter sig till sömns av rädsla av att spöken ska komma och äta upp honom i drömmen.

Tips, någon?

Jag har redan spelat ut triumfkortet att spöken inte gillar rött hår. Alla spöken jag mött har iallafall varit det...Desvärre är Adri inte färgblind och kan också se att han inte är rödhårig längre. Det innebär ju att det är fritt fram för spökena att äta upp honom om jag inte är med i drömmen. Har lärt honom att skrämma spöken, sagt att de tycker Härnösand är tråkigt etc förutom "de finns bara i fantasin".

En positiv sak med detta är att eftersom han vaknar så tidig på kvällen, ca NU så kommer även jag i säng hiskeligt tidigt. Började jobba idag igen så 7-8 timmars sömn en vardagsnatt är ju guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0