Mina damer på mina herrar

Jag säger bara Sean Banaaaaan! Vilken show, vilken man, vilken inställning!Gör vad du vill och skit i vad andra säger menar han. Kunde inte sagt det bättre själv.

Adriano diggade upp och ner och hit och dit hela timmens show i Sundsvall idag. Satt på mina axlar framme vid scenen sista 30min och vinkade och försökte förgäves få Seans uppmärksamhet. Som gammalt hysteriskt Backstreet Boys fan vet jag vad det innebär och led med honom när Sean inte vinkade tillbaka. Till slut lurade jag Adri att Sean tittade på honom när han hade sina solglasögon på - vilket Adri köpte. Idoldyrkan as it's best!



Det kliade ganska omgående i konsertbenen och vi sprang ner från sittplatserna till ståplatserna nära scen... Sitta still på en konsert och dessutom väldigt långt bort är lixom inte Nilssons grej. Eller tja, sitta still överhuvudtaget är nog mer korrekt.

Diggar på mammas axlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0