Sjuk

Nyss krupit upp från sängen för att jobba en stund. Adriano och jag skulle iväg till Härnösand idag men inatt så kände jag mig redan dålig. Ignorerade det och åkte såklart ändå. Tog inte lång tid innan jag fick ångra detta och i Södertälje hoppade vi av och tog första bästa tåg hem. Vi skippar detaljerna men fick onda blickar av de andra på tåget. Sedan dess har jag legat helt däckad i sängen med hög feber och med Adriano som personlig underhållare. Jag blir ju inte sjuk, det är ju min grej. Ska bli intressant att se hur jag får Adri till förskolan imorgon.

Just nu är kroppen riktigt mycket emot mig. Först nackpoblem, sedan behinnorna och nu detta. Jag som tycker jag är så snäll mot mig själv. Någon där uppe vll inte att jag springer maran i år, så är det bara. God natt.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch! krya på dig

2011-05-15 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0