Pusselbitar

Nu börjar pusselbitarna falla på plats här. Är på en till blixtvisit i Härnösand igen och kan nu pricka av jobb i listan på saker inför norrlandsflytten. Äntligen ett datum att bestämma allt kring! Check. Nytt boende, ny stad, nytt jobb, nytt liv. Varför får man inte välja med några bästa vänner? Kämpar och kämpar för att få med mig någon men det ser mörkt ut.  Samtidigt så lutar det åt att jag inte startar på marathon men det kommer fler tåg. Jag vill så gärna men jag vill även kunna njuta av löpningen i sommar och inte sitta still med benhinneinflammation pga att jag varit för envis på maran.

Var och hälsade på Adrianos nya förskola idag med honom. Kändes riktigt bra, en till liten sten som lyfts från hjärtat.

Mamma glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0