Neeeeeeej...!

Inte alls skadefri. Redan någon timme efter mitt blygsamma löppass igår kom smärtan tillbaka. Vad är det för el, borde inte 15 dagars vila räcka? Och jag vet, inflammationer tar tid att läka ut och stackars Cissi har inte kunnat springa sedan i brjan av mars men hur lyckas jag som tränar så försiktigt och inte för ofta få detta?

Usch och fy.

Nu står det mellan att springa Stockholm marathon men ingetmer i sommar eler att vila mig igenom maran och kunna börja springa som vanligt i juni-juli någon gång. Vad välja? Ja tränar ju ändå inför marathon. DNF är inte ett alternativ, DNS ja. För er som inte är svag på löpartermer står DNF för loser och DNS för fegis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0