Bästa parken

En av de saker jag verkligen kommer att sakna i Linköping är eftermiddagarna med Adriano i lekparken. Här kan vi vara i timmar och leka, plaska, cykla, gråta och skratta.Två veckor kvar, sen är jag bortaefter 7 år. Jag har nog inte trivts så bra i Linköping som denna vår bortsett från några små detaljer och personer. Hade det inte varit för att min familj bor så långt borta hade jag gärna stannat kvar med alla goa kompisar och denna underbara stad.

Jag har pratat med Adriano om flytten och han har hälsat på på sin nya förskola, men hur mycket kan en treåring förstå av detta? Han har inte haft några frågor, är rädd att han ska få en cock och en dag vakna upp i Norrland och sakna allt och alla som finns här. Som bästis Theo, hittar han någonsin någon ersättare? Jodå, allt ordnar sig. Det gör det alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0