Vart varenda av dagens 21610 meter

Ett riktigt stort skavsår fick jag helt gratis iochmed skobyte vid dagens långpass med min löparkompis.



Mina fötter är nu så vana vid Icebugs att mina vanliga Asics ger skavsår! Hade det inte varit för skavsåret hade jag hängt med i 25km men valde nu att banga efter 21. Detta skavsår måste jag hinna jobba bort 8 dagar då jag ska vara på tiptopp...

Superskönt väder ute idag, några plusgrader, sol, lätt vind och blå himmel. Sprang en ny runda vilket alltid är roligt och vi fick igång ett skönt tempo i klass med förra veckans långpass. Halvmaran satte vi på 1.56.29tim, sjukt bra, igen!

Sträcka: 21,61km
Tid: 2.00.13 tim
Tempo: 5:33min/km
Medelpuls: 164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0