Training Camp Portugal - Löparläger!!


Min och min svägerska Cissis önskan har nu slagit in. Som vi suktat efter detta men inte unnas oss det. Nu är det vi som drar iväg till Portugal på löparläger i en vecka och blir bortskämda med massor av löpning, god mat varmt väder och framförallt barnfria nätter =ostörd sömn! Kidsen pappor pusslar ihop sina liv för att ta hand om dem, tacka Sverige för det. Inga fler resor för mig i vår men 17 vad roligt vi ska ha. Kommer jag inte hem skadad och med minst 10mil i bagaget blir jag besviken.






Bilder från Springtime.se


- Löparveckor med Tidningen Runners World (13-27 mars). Träna med Rune Larsson, Claes Åkeson, Pasi Salonen bland många andra. En stor del av Runners Worlds skribenter och medarbetare är på plats och erbjuder allt från Löparskola för nybörjare till specialträning för dig som siktar på SUB40.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vi kommer lätt att komma upp 10 mil, bara bergspasset är väl på typ 5 mil eller nåt sånt galet långt :)



Själv satsar jag på att vara skadad innan istället för efter Portugal, eller både före och efter är OK om man får vara hel där. Annars får jag väl hänga med stavgångarna eller nåt...

2011-03-05 @ 21:00:46
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0