Snart 126km på 7 dagar

Benen är lite möra så här efter 5 tuffa dagar här nere i Portugal. Vi försökte på oss en vilodag igår och hyrde cyklar och cyklade över till Spanien. Gick "bara" på ett 1timmes Kettlebells-pass på eftermiddagen som nog var lite tyngre än vad det borde med ett glas vin till maten innan. Jag förstår mig inte på människor som vanligtsvis dricker vin till maten, hur orkar de göra annat sedan. Springer de aldrig?

Om 1,5timme så åker alla 192träningsfreak iväg för att springa det populära bergspasset. Håller kropper springer jag inte bara 14km utan även 30km extra och lämnar min bussplats hem tom. Vägen är tydligen väldigt vacker och något man inte får missa. Min "veckorekord" tidigare ligger på 50km och med detta skulle jag komma upp i 121km. Nice. Längtar inte hem, bara till min Adri...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0