Pricka tiden!

Något piggare i benen och utan feberfrossa idag bestämde jag mig för att starta i Springtimes egen lilla tävling: Pricka tiden. Den går ut på att gissa hur lång tid det tar för dig att springa 5,25km. Erik och jag bestämde oss för att 32minuter var i bästa laget idag men jag tror vi kom under 30min ändå. Hur snabbt det gick får vi se på avslutningsmiddagen om 1,5 timme. Sista kvällen med gänget, har haft så otroligt roligt och träffat så många fina männsikor, framför allt superStina som blivit den tredje musketören denna vecka.

De sista två kilometrarna på prickatiden-loppet tog vi av oss skorna och sprang i vattnet, för att sedan doppa oss med kläderna på efter målgång. Underbart! Internetuppkopplingen är så seg här men Cissi har laddat upp massor av fina bilder från idag på hennes blogg som ni kan se här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0