Löparcravings

Det börjar nästan bli irriterande nu. Har varit hemma med Adriano sedan förra tisdagen pga vattkoppor och vi ska inte röra oss utanför hemmet. Har visserligen haft riktigt roligt idag med  innebandy, pyssel, lego och pandaslagsmål men jag känner en frustration över att inte kunna gå ut och springa. Jag förstår ännu mer varför jag ska flytta till Härnösand, bo nära familjen och i detta läge kunde jag ringt efter lillebror som sitter och softar framför tvn medan Adri sover och jag springer. Men icke. Sitter här istället låst som abra den. Får ta ut min frustration under nästa vecka i Monte Gordo istället! Jag vill också köra löpskolning med Szalkai!

 

Foto: Petra Månström


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Håll ut! Vi tar igen all löpning vi missat nästa vecka ju!!!!!

2011-03-08 @ 20:28:32
URL: http://cillenl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0