Livet efter training camp

Jag tjatar, ja vet. Men ett läger är ett läger och det sätter alltid sina spår. Veckan i Monte Gordo kändes mer som en månad och nu känns det väldigt, väldigt länge sedan vi kom hem. Jag har nog aldrig jobbat så mycket som just denna vecka men planerar att sova ikapp i helgen. Funderar på om resan går att toppa, kan det bli bättre än det var? Jo, tänk om Cillen hade kunnat springa med, om vi hade kunnat racea på intervallpassen och tagit morgonjogg på stranden ihop. Nu fick jag visserligen väldigt bra ersättare men en Cill är en Sill.

Här i Linköping finns det ingen snö kvar allt på gatorna och det enda man kan halka på är allt grus som ligger kvar. Vilken perfekt vändning att våren kommer just nu när man har blivit som mest löptaggad och inspirerad. Planerar ett långpass på 30km imorgon och vilar mina små intervallben idag, men det tar emot. Helst vill jag bara ute i solen och springa av mig...!


Kommentarer
Postat av: Asbjornlejla

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-09-06 @ 08:31:00
URL: http://asbjornlejla.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0