Gruppintervaller

Igår blev det inte fler än tre träningspass och blyga 15 kilometrar totalt. Morgonjogg, 1 timmes core och sedan riktigt tuffa intervaller på eftermiddagen. Intervallerna sprang vi i grupp och hade uppjogg och lite löpskolning innan. riktigt nyttigt då jag är för bekväm för att köra löpskolning trots att jag vet att det skulle kunna hjälpa min löpteknik. 10 * 30sek med 30sek ståvila, sedan 3min vila och 3 snabba kilometrar som gick i 4.50tempo. Helt slut efteråt! De korta intervallerna gick i 3.03-3.58min/km - den sista var det snabbaste. Man är nästan som en hel stor familj här nere. SÅ GRYMT KUL och inspirerande!


Fina tjolen!



Cissi följde med som min egen musa och bestod med vatten och tog kort och vi håller tummarna för att våra superVoltaren kommer hjälpa henne igenom morgondagens 50km.



White Lady






Fick plats för några cocktails i baren igår med, vi är ju trots allt på semester. Likväl var vi uppe i ottan och jag sprang 5km på stranden idag i solen. Magiskt!



Kommentarer
Postat av: Martin

Tack för draghjälpen igår. Du lyste upp hela spåret med ditt glada humör och röda hår.

2011-03-15 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0