Varje dag får hon arbeta

Så oanträffbar som jag varit de senaste två veckorna har jag nog nästan aldrig varit. Långa arbetsdagar har resulterat i att jag kommit bra in i det nya jobbet och idag var själv utan mina två säkerhetslinjer. Jobbade bättre och snabbare än någon annan dag. Så jobbar jag. Det blir ganska bra det här om jag får säga det själv. Är så glad över att jag sökte och fick detta jobb!

Igår fylldes min tomma lägenhet av en storhandling mat samt nya Polarnkläder som kommit med posten. Rea såklart, på po.p alltså. Så jobbar jag.


Fortfarande blåslagen efter helgens bravader i Stockholm. Älskade syster Minna fick sin möhippa med många glada kompisar kring henne och Pole Dancingen stod bakom många, många blåmärken på alla möjliga ställen. Tänk att hon fick måla en nakenmodell, ni vet PÅ en nakenmodell. Lägger inte ut kort på det dock.

Sprang en mil igår igen, skittufft men det går och det gör inte alls ont nu. Nu är det bara att träna upp sig igen inför höstens alla lopp, redan anmäld till tre(!) stycken. Så jobbar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0