Snart är allt över

Ska tillbaka till min lägenhet nu med min resväska som jag bott med de senast 2,5veckorn.  Igår snickrade jag ihop ett skoskåp och ett matbord från IKEA som för första gången hade fel mått. Med lite egna justeringar fick jag ändå ihop det och nu är det bara tv-bänken kvar innan vi åker ner och hämtar alla flyttkartonger och andra möbler i Linköping imorgon. Frysen är halvfull och toapappret på plats. Lampor behövs inte förrän i augusti då det är ljust hela natten här :) Nu får mina nästa projekt bli alla lopp jag planerar i höst - måste alltid ha saker att planera framför mig, sån är jag.

Ah, just det. Glad midsommar. +12 och moln här. Men vad gör det - jag sov till 9.30 idag.

Kommentarer
Postat av: S

sara sara, linköping är en ödsligare stad sen du lämnade oss. inte en enda gång har jag bakat sen du åkte, kan du tänka.



sitter på jobbet och läser eu-direktiv, tar generande långa fikaraster med de få som är kvar på det sommarstängd universitetet och funderar på att börja gå naken i de ödsliga korridorerna. bara för att jag kan liksom. min mailkorg och jag väntar otåligt på en rapport när du får tid.



PEACE

2011-06-30 @ 15:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0