Älska löpning

Aldrig en bra idé att gå ut å springa när man är sjuk. Men när Gabi behövde en milkompis till hennes första milpass utomhus så kunde jag bara inte banga. Magen skriker nu men det får det vara värt. Ca 3min kvar till jag ska få 9 timmars sömn för ovanlighetens skull. Spyfärdig och med hög puls ( 187 i slutet i 6-tempo...) sprang jag hela milen utan ont i benhinnorna. Underbart, nu vet jag att det äntligen går åt rätt håll. Även superCissi har också tagit sitt första joggpass idag sedan i början av mars, dock på blygsamma 500m. Men snart flåsar vi hela eliten i nacken, vänta bara.

Sträcka: 10.3 km

Tid: 1:01:51
Tempo: 6:01min/km
Medelpuls: 164
Maxpuls : 187 !!!!

SÅ VÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0