Rutiner

Vad det babblas om att rutiner är så viktigt för bebisars och barn välbefinnande. Vad hände med oss vuxna? Tacka vet jag rutiner. Några saker som alltid är desamma men några spontaninslag där emellan.

Löpning varannan dag
. Nu hållt det 5 ggr på raken. Mkt lättare att ge sig ut då.

Bakkvällar med Sandra. Behövs, hur trött, glad eller ledsen man är så ger de energi i slutändan.

Biggest Loser kl 19
. Detta saknas i mitt liv.Inget har varit sig likt sedan Michael tog hem segern sist. Strunta i matruntiner, Biggest Loser går för allt. Tyvärr har jag frivilligt valt att inte följa pågående säsong utan lägga Adri denna tid istället. Mitt barn, ni vet, han som verkligen går före precis allt, t o m Biggest Loser. Utan detta program känner jag en tomhet i mitt liv. Och vad hände med bevvan?

Kommentarer
Postat av: Falkmonika

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-05-11 @ 12:44:04
URL: http://falkmonika.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0