Lätt distans

Tre korta joggingpass har jag fått till i veckan. Ca 7km måndag, onsdag och fredag. I onsdags var jag ehmma med min sjukling i joggingvagnen vilket han tyckte var sjukt roligt. 10cm snömodd och jag tyckte det inte var riktigt lika skoj.  Flåsade som en gris och "sprang" i ca 6min/km. Ne, vagnen får stanna hemma om man måste hålla i med båda händerna, tog bort tjusningen lite. Idag hann jag bli rastlös under mina 40 löpminuter och vände av tidigare för att springa hem. Att träna på arbetstid är aldrig optimalt, speciellt inte när man inte hunnit jobba färdigt innan löprundan - vilket jag i princip aldrig hinner. Men, det är det enda möjliga just nu så det får duga. Ser fram emot ett långpass snart, kanske kanske på söndag om vädret tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0