Hjärta till Hjärta

Fyndsugen cyklade jag iväg till second handbutiken Hjärta till Hjärta i lördags morse i -10. Avbokade långpasset och har inte heller sprungit sedan dess, i onsdags senast, av olika anledningar. Gjorde några finfina fynd tycker jag! Allt detta fick dessutom plats på cykeln, eller ja, allting är relativt.

 

Mina kap!

 

Rörstrand Karneval

125:-

 

Barnstol

25:-

 

Liten kastrull för att smälta vitchoklad i vattenbad

20:-

Stor och framför allt platt plastlåda.

30:-

Riktig smörkniv:

1:-

 

Tavla till köket, min bästa fynd!

20:-

Abglider, ska träna magmuskler för den som orkar.

25:-


Kommentarer
Postat av: fynd-chalo

Jag dööööör vilka bra fynd!!!! Tavlan var ju bara helgrym! Smörkvinven o fatet är också mina favvisar! Grymt avsi på dina fynd!



Stor kram

2011-02-23 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0