Ledig från löpningen

Har en vilotid från löpningen nu. Blev bara så. Bröllop och Adriano som kommit tillbaka har prioriterats och första löpturen på nästan två veckor tog jag i måndags. Inga prestationskrav, bara springa. Tungt men samtidigt underbart. Fritt.

Kändes som jag inte sprungit på länge men vad gör det.  Världen går inte under för att jag inte hunnit träna upp mig till sub 48 på midnattsloppet. Kanske hinner jag inte ens träna upp mig till ett pers på halvmaran i september i Stockholm. Får suga på sub 1.45-karamellen nåt år till.

Livskvalité med Adriano. Var på playan med honom efter jobbet och grävde ner oss i sanden. Underbart att få umgås med honom ostört. Han pratar nästan uteslutet spanska fortfarande vilket är rätt roligt. Så får jag öva lite med och han får chansen att utveckla spanskan på hemmaplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0