5 snabba i regnet

 

Fixarhelg till tusen idag. I det ingår även löppass men regnet öste ner hela eftermiddagen och kvällen. Till slut kunde jag inte smita längre. Klockan närmade sig James Bond på tv4 och jag drog på mig kläderna och ut i regnet.

Skönt som attan och riktigt frisk luft att andas in. Räknade att vi har en dryg km till stranden här och det är så vackert om kvällarna - även sådana här kvällar.

Första km gick i 5-tempo, varvid jag bestämmer mig att ta ett litet snabbpass. Vaden är fortfarande stel men itne tillräckligt för att behöva vila. Undrar hur klokt det är med intervaller på måndag bara.

 

5km

24:39min

Medelpuls: 165

Inga backar såklart...!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0