Snabbare än snabbast

Det blev som jag fruktade: inga löppass alls under påskhelgen. 4 dagars vila och jag kickstartade veckan med ett snabbt 5km-pass i mina nya snabba skor. En skam att jag haft de i flera veckor utan att testa dem! Vet inte om det var spring i benen efter 4 dagars vila, energin från solen eller den skorna som fick mig att glida fram längs Stångån idag. Jag har rätt dålig koll på var jag ligger på 5km eftersom jag i princip aldrig maxar på träning och springer mycket sällan lopp på under 21km.

Siktade på under 24min vilket är mitt bästa någonsin och klockan stannade på 23.19min. Nöjd Sara!

Snabbdistans

Distans: 5km
Tid: 23.19min
Tempo: 4.40min/km

Medelpuls/Maxpuls: 169/182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0