Polarns glass och bilar

Nu när det börjar bli varmt börjar jag se över Adrianos klädförråd av kortärmade tröjor i lagom storlek. Hans garderob är ju aldrig tom på kläder men allt kan ju förbättras. Han har dessutom hoppat två storlekar under vintern så nu behövs många nya fräscha tillskott. Två inhandlades på polarn idag.



Jag är ju en sucker för tokmönster i glada färger så dessa fick bli dagens presenter. De andra plaggen får bli presenter någon annan dag så att även Adriano kan lära sig att uppskatta polarns glada kläder. Han börjar välja själv nu vad han vill ha på sig och som förälder känner jag då att det är mitt ansvar att leda honom i rätt riktning. Dessa tröjor ihop med ett par mjukisar från Ullared blir ett perfekt match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0