Nya vuxenpoäng

Börjar kanske bli vuxen nu.

Jag försöker stå emot så länge jag kan men dagens tillskott av vuxenpoäng gör det nästintill oundvikligt.

Köpte en liten lägenhet idag till mig och Adriano. Den där "här vill jag bo"-lägenhet är min efter de två tappra kämparna gav sig efter eftermiddagens budgivning. En liten charmig fyra om 91kvm. Gym i källaren och helt nytt kök. Kommer få världens finaste rumpa eftersom den ligger på fjärde våningen utan hiss. Men vad ger man inte för stans bästa utsikt. Mitt i lägenhetseuforin tog jag ett löppass med min löparkompis som ska springa Paris Marathon på söndag. Hon var taggad som attan och jag med. Vårt lugna pass blev inte heller så lugnt.

Distans: 11:69km
Tid: 1:02tim
Tempo: 5:19min/km
Medelpuls: 162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0