Löparpaus - Återhämtningsvecka

Jag har som princip att aldrig planera in återhämtningsveckor för löpträningen. Dessa kommer av sig själva med jämna mellanrum, antingen pga att jag blir sjuk eller något annat spännande. Denna vecka är en sådan. Uppsvälld hälsena i början av veckan och nu en smygande förkylning som jag inte vill reta upp. Det känns som om jag vilat i evigheter trots milpasset i onsdags men vill verkligen inte missa veckan långpass. Jag har varit otroligt desciplinerad och kört långpass varje vecka sedan i februari och med bara 7 veckor kvar till maran är det inte dags att vila, snarare att toppa!

Nästa vecka ska jag springa in mina fina blåa lättviktare med ett snabbpass och ett intervallpass. Vilan får räcka i helgen, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0