Löparmode

Den rosa löparkjolen och invigde nere i Monte Gordo fick betyg 10/10 av mig. Bekväm, praktisk och väldigt snygg (iaf enligt mig själv). Den gröna Nike-tröjan jag köpte till fick också högsta betyg, otroligt skönt material, lätt och tunnt.


Visserligen är Cillen lite trasig i kroppen men vi har iallafall inhandlat matchande löparoutfits så alla våra nära och kära känner igen oss i löpvimlet: Svarta skapris (capri med inbyggd kjol) och knallrosa linne. Håller tummarna för att kroppen tar igen sig och att hon vinner över mig på Stockholm Halvmarathon i september - det är ju lite tradition nu.



Camelpak till framtida ultrapass och kompressionsstrumpor från Nike, rosa keps och knallgul top. Tyvärr så är rosa helt dominerande bland tjej-löparkläderna och blått och grönt bland herrkläderna - just de färgerna jag helst vill ha. Men men, psörjar inte över detta, jag får ju blåa skor till allt detta...


 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0