Dags för ultrapass

Imorrn ska jag springa mitt första ultrapass på svensk mark med en kompis från löparresan i Portugal. Vi har planerat detta ändå sedan vi kom hem och startar kl 9 imorrn bitti. Den ursprungliga planen Stockholm-Uppsala har blivit ändrad till Märsta-Uppsala pga trafiken och till slut kommer vi nog upp i runt. Har nu valt den perfekta löparoutfiten men har kanske den sämsta uppladdningen någonsin. Lite sömn, lite löpning och dålig kost ska jag nog övervinna på 19 timmar, allt detta ska bort. Bästa med ultrapass att vi inte har några prestationskrav, inga tider som behöver passas, ingen skam över att gå då och då, bara låta lilla Garmin ticka på. Nog ska vi klara oss utan superRune med som just nu springer hela vägen hem till Sverige från Portugal genom berg och dal.





Erik och jag efter löparveckans andra ultrapass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0