Äntligen!

Idag kände jag att förkylningen äntligen hade släppt men nackspärren kom tillbaka igår och var riktigt illa imorse. Hett tips från min sjuksyster-faster att knapra piller: Ipren & Voltarenmix imorse gjorde susen.



Tog mig ut för en lugnt pass runt milen och hamnade på en helt ok tid. Den 10e kilometern gick roligt snabbt, på 4.51. Kroppen känns pigg men jag har mycket kvalitetsträning att göra innan maran, intervaller och snabbdistans måste jag bli bättre på. Jag föredrar långpass men att springa dem lite snabbare skadar ju inte. Härom veckan när vi sprang 33km så blev jag riktigt trött i slutet, lite försmak inför maran. Min vapendragare Cissi åker snällt upp från Göteborg för att heja mig igenom hela Stockholm Marathon. Hon ska hyra en sån där liten bil/rullator som vissa åker runt i fast hon ska åka efter mig i loppet ;) Min alldeles egna lilla Pasi peppcoach!

Distans: 11.01km

Tid: 1.00.11tim
Tempo: 5:28min/km
Medelpuls: 161

Kommentarer
Postat av: Cecilia

En zegway blir det.

2011-04-13 @ 14:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0