Valet - Sverigedemokraterna

Såg nyss att jag hade en kommentar på mitt inlägg om valet och att SD har dåligt stöd i Härnösand. Får ju inte så många kommentarer så dessa kollas inte upp så frekvent men Malin hade inte skrivit in någon webbdress.

Visst fattar jag att SD har högre stöd i invandrartäta områden som inte lyckats med integrationen i samhället och en hög nivå av brottslighet. Intressant i detta fall är ju att det finns och tas emot en hel del invandrare i Härnösand från flera olika delar av världen men här har man lyckats bättre med integrationen av dessa i samhället - där sitter felet, inte i andelen invandrare utan i integrationspolitiken och inställningen hos de "inhemska". SÅ dum är jag inte. 

Och ännu bättre är att min far, nyvalt kommunalråd i Härnösand är en invandrarkramare. Eller bättre sagt, en människokramare som tycker att alla förtjänar att behandlas lika oavsett ursprung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0