Tjejer var är ni?

Efter att ha suttit och jobbar hela förmiddagen blev jag lite sugen på att ta ett lättare löppass. Jag har tänka köra ett kvalitetspass imorgon, troligtsvis intervaller, och idag skulle alltså bli ett lugnt pass. Solen sken och jag slängde ihop en pajdeg och ställde i kylen innan jag snörade på mig löparskorna. Så klart kunde jag inte hålla mig till ett lugnt pass när jag efter 500m springer in på löpspåret och jagar ikapp första bästa löparkille. På mitt korta halvtimme ispåret runt Stångån möter jag massor av lunchlöpare, men bara två av tjugiotalet löpare är kvinnor.  Var är alla tjejer, tar det för lpng tid att sminka om sig efter duschen mitt på dagen eller är ni bara lata? Hmm....



Jacka a la Linda Sandin.



Nya rosa kompressionsstrumpor invigdes.

5km på 24.02min.

Nerjogg 1,75km.

Medelpuls 169.

Bekvämt snabbare tempo.



Totalt:
6,75km
34,28min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0